Alihaninannesi1 Kızlar bebeqim kendine uyuyo fakat yatakta enerji patlaması yaşıyo yatak deqişk hallere qiriyo ne kendi duruyo ne ayakları acaba normalmi bu arada 9 buçuk aylık
Cansuk kızımıda kendi yatağımda uyuturum yürür karanlıkta yataktan iner çekmeceleri karıştır tekrar yanıma çıkar tekrar iner uyuyana kadar bazen benim içim geçiyor 😂😂
Cansuk Hatta yatağın başlığına gider sallar oynamaya çalışır karanlıkta eğerki ben yatağa çıkarmaz çıktığı zamanda pat diye suratıma yapıştırır 😂😂
laktas Alihaninannesi1 biraz daha erken uyutmayı deneyebilrisiniz. Benim bebiş ve bi arkadasımın bebişi öyle oluyor. Hatta biraz daha geçerse bu sefer hiç uyuyamıyor. Sağa sola capıyor
Alihaninannesi1 laktas onuda denedim canım canı istesn 3 dk sürmyo ama çoqu zamn böyle herqn aynı saatte yatıyo zaten