Ebrukocakk çok haklisiniz🌺
yani rutin sayılır mı bilmiyorum ama her akşam babaya bay bay diyoruz, alt değişimi, pijama giyiyoruz sonra emziriyorum ve uyuyor.Uyku aralıklarına da dikkat ediyorum.Gecen gece 3 kere uyandı 2sinde emzirdim birinde kucağımda uyuttum ama tabi direndi baya 🙄