Güzel anneler benm oğlum 3 aylık damaklari çok kaşınıyor bellimi eli sürekli ağzında normal ağza götürme değil her fırsatta ve inanılmaz hızlı ve hırslı emiyor parmaklarını emzik veriyorum onun kenarından yine parmaklarını sokuyor,salya akması da inanılmaz fazla dış cikarcak diyorlar daha çok küçük değil ky okdr üzülüyorum ki saldırı gibi eli ağzında kaşıyıcı verdim .hatta kendi parmağıma gecirdgim firca gibi kaşıyıcı var o onu rshatlatyor ama ona da saldryo rssmen basına gelen var mi ne yapmam lazım lütfen