2 aylık bebeğim var çok acıktığı için 10-15 dk emiyor sonra ağlıyor memede ağlıyor. Emerken gaz çıkartıyor ama yine de ağlıyor. Kucağa alınca ya da yatağa koyunca susuyor ama memede ağlıyor. Bu ay kilo alması da sınırdaydı az kilo alırsa mama başlarız demişti doktoru. Başta ağlaya ağlaya emzirdim şimdi mama başlama fikri beni üzüyor.. Neden böyle ağlıyor anneler tahmini olan var mı..