Kızım 8 aylık o kadar güzel başlamıştık ki ek gıdaya muhallebiler, çorbalar, bebek kekleri.. ama şimdi hepsi elimde patlıyor her yapılan ziyan oluyor biberon mamasını bile 1 saat oynadıktan sonra içiyor çok üzülüyorum vitaminsiz kalıyor diye ama geçecek sanırım..