Kizlar dogum yapalı 28 gün oldu epizyomi dikisimde küçük bir et parçasi olmuş şişlik zannetmiştim başta ama et parçası tam ortasında dikiş ipi var tam düşmemiş başına böyle bir şey gelen bilgisi olan varmı randevuna daha var batikonla pansuman yapıp fucidin sürüyorum agrisi biraz azaldı neyin nesidir bu ya tam iyileşiyorum derken moralim bozuldu