Valla bu emzirmeyle ilgili kaçıncı postum unuttum lütfen kusura bakmayın. 50 günlük bebeğim ve sadece 5 gündür biberonu bıraktık. Ama meme ucunu emiyor sadece ve inanılmaz bir acı ağrı çekiyorum. Memeye alışırmı? 45 gün boyunca memede biberonuda emdi. Ama memeyi bir türlü düzgün kavrayamıyor ne yapmalıyım çıldırıcam artık. Doğru kavrayamadığı içinde yeterli süt gitmiyor tam doymuyor benimde göğsüm tam boşalmıyor internette bu şekilde giderse süt kesilir diyor valla artık takatim kalmadı ağlıyorum mutsuzum. Kendimi suçluyorum. Acı çekince çok sinirleniyorum eşime bile tahammülüm kalmıyor. Doğru tutuş teknikleriylede versem o yinede biberon gibi ucundan tutuyor. Meme şaşkınlığı yaşıyor sanırım. biberon kullanmayı bitirince 2-3 günde unutur dedim ama 5 gün oldu göğsüme hiç bir şey değdiremiyorum kıyafet bile sızlatıyor. Hayattan soğudum. Belki bebeğimin en keyifli anlarını zamanlarını kaygı endişe stres sinirle geçiriyorum. Yokmu bir çaresi her acıkmasında ondan önce ağlayasım geliyor.