Defne1001 kuzum 1 yılı aşkın süre önce yaşamıştık bu durumu, bir sürü kaka ve kan testi vermiştik, kakada mikrop çıktı, o dönemde sürekli eli ağzında olduğu için sık görülen bir durummuş, bu tarz ishallere akut bağırsak enfeksiyonuda deniyormuş doktorumuz demişti. Bize ilaç yerine probiyotik takviyesi verilmişti. Reflor ya da maflor markanın bebeklere uygun olanından. Ishali kesmek lazım yoksa pisik kesinlikle düzelmiyor. Burada bir anne kakada mikrop varsa pişigi o azdiyor demişti, her alt acmada ılık su ve bebe şampuani ile yika demişti mikrop kalmaması için ardindan da bolca krem. Benim cok işime yaramıştı. Ama pişigimiz cok ileri seviye oldugu için kortizollü krem kullandım, bu kremler cok güçlü ama tabii bir o kadar da bebekler için iyi olmayan kremler. Şöyle söyleyeyim doktor günde sadece 1 kez kullan demişti. Yatirmadan yıkayıp kremi sürüyordum, sabahina neredeyse geçmiş seviyede kalkıyordu. 2 ya da 3 gece kullanıp kestim. Eczaneye sorarsan yoğun pişik için kortizollü krem diye onuda alabilirsin ama dediğim gibi cok kötü durumdaysa kullan derim. Cok geçmiş olsun.