Emir1806 ben ayda bir kere kesin yaşıyordum altını yikamama rağmen dedim ya besin ya terleme, besinleri azalttım dikkat ettim yine oldu megersem terledigi için oluyormuş besinleri yine yavaş yavaş açıyorum ama çok şükür suanlik birşey yok denemediğim şey kalmıyordu, o kısım bez olduğu için az sıcaklasa hareketli bide pisliğe çeviriyormus , Allah yardımcınız olsun