DurikoMom Kızım 6 buçuk aylık ek gıdaya başladık ancak su içiremiyorum ne biberon nede emzik almadı şimdiye kadar ne yapabilirim? Sulu şeyleri verirken zorlanıyorum kaşıkla vermeyi denedim sıkılıyo istemiyo.
Mirosumm DurikoMom Bende burda bekleyim aynı sorun bende de var ek gıdaya geçtiğim de nasıl olacal diyordum
Guzelkizimbenim DurikoMom benimkide asla tutmamıştı sağdiğim sütü bile içmiyordu biberondan 6.aya geldik biberondan su verdim aaa baktım çocuk lıkır lıkır içiyor dedim mama veriyim asla içmedi başladı çiğnemeye yani seveceği tatlı birşey verin belki tutar öyle
Guzelkizimbenim DurikoMom benimkide asla tutmamıştı sağdiğim sütü bile içmiyordu biberondan 6.aya geldik biberondan su verdim aaa baktım çocuk lıkır lıkır içiyor dedim mama veriyim asla içmedi başladı çiğnemeye yani seveceği tatlı birşey verin belki tutar öyle
Altntaskadrye Bizdede ayni sorun var kaşıkla veriyorum arada suyu ama diğer sulu içecekleri nasıl vereceğiz acaba
DurikoMom Kanaryam28 şuana kadar hiç biberon vermemiştim sizlerde de öylemiydi o yüzden mi almıyolar acaba
DurikoMom Guzelkizimbenim bi çok şey denedim ama biberonu damak kaşımak için kullanıyor resmen hatta şu meyve süzgeçli emzikler var onlardan aldım meyvenin olduğu yeri bırakıp tutma kısmını ağzına götürüyo
Guzelkizimbenim DurikoMom benimkide asla tutmamıştı sağdiğim sütü bile içmiyordu biberondan 6.aya geldik biberondan su verdim aaa baktım çocuk lıkır lıkır içiyor dedim mama veriyim asla içmedi başladı çiğnemeye yani seveceği tatlı birşey verin belki tutar öyle
Duam_Su Benim kızım biberonla ne su ne süt hiçbirşey içmiyor kaşıkla verdim şu an bardakla içiyoruz başka türlü içmiyor bazen çorba bile kaşıkla yemiyor bardakla içiyor 6 aydan beri hep öyleyiz 9.5 aylık olduk