45 gunluk bi oglum var doktorumuz 4 saatte bir 50 cc mama ver demişti hem meme hem mama olarak gidiyoruz . emmesi de bazen iyi bazen sıkıntılı fakat 10 da bi başlıyor 12 ye kadar hep huzursuz hep agliyor mama saatini zor bekliyoruz mamayi icince beni emince rahatliyor acaba saat arasi mi fazla ya da mamayi fazla mi vermem lazim ..