Karamel20 K ızlar bebeğimde egzama var. Kortizonlu ilaçlarr, emzirdigim için diyetler vs. Hiçbişey fayda etmedi. Çölyak hastalıgı mı var acaba ondan mı oluyor. Çok korkuyorum, zor bir hastalık? Test yapılacak ama ben kendi kendimi yiyorum😔
Ballii Karamel20 Çölyak hastalığında karında şişlik,bulantı kusma,ishal,iştahsızlık,büyümede zayıflık vardır. Bu gibi bı durum yoksa çölyak testi yapılmıyor maalesef.
Sadekahvem Karamel20 çölyak olanlarda bu yazdığım belirtiler oluyor genellikle onun için sordum. Hem kızımda hemde bende bu belirtiler vardı ikimizede ayrı iki doktor çölyak testi yaoti negatif çıktı çok şükür. Sizinde negatif çıkar insllah korkmayın belkinyin deterjan alerjisi vardir
Ballii Karamel20 Yani eğer ısrar ederseniz doktorunuz yaptırabilir ama hastalığın bulgusu olmadıkça çoğu hekim tahlil istemez başka özel labaratuvar falan yapıyor mu direk gidince bilmiyorum.