edinamoreno Kızlar selam 4 ay 3 gunluk bebeğim var dişleri çok kaşınıyor sürekli dişine bir şeyler götürmeye çalışıyor bugün çok rahatsız oldu çok ağlıyor bağırıyor jel aldık şimdi sürdük biraz sakinleşti ama yok mu bunun bir yöntemi siz nasıl atlattiniz bu diş dönemini yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim
Prenses_annesi22 edinamoreno agrı kescı carpol veryorum 1 çay kasıgı diş kaşıyıcılarını veryorm ama el yıne agızda
Sena80 Günde 4 Defaya kadar parol verebilirsin demişti doktor, onun haricinde taze soğan veriyoruz eline , emziğini buzluğa koyup veriyoruz