DenizEfeMom 37 gunluk bebegim kusuyor esim de iste ne iyi gelir ne yapmam lazim elim ayagima dolasti yardim lutfen
su-perisi DenizEfeMom canim peynirimsi gibi kivamli kusuyosa yedigi yariyor derler gazini cikart o sekilde kusuyosa fazlasini cikariyodur sorun degil oyle olmasi
Cnnsmy DenizEfeMom canım panik yapma hiç benim bebeğimde öyleydi şimdi 3 aylık baya azaldı aşırı kusardı zamanla azalıyor
Havuctursusu Emzirme sonrasi beyaz renkli yogurt kıvamında mi kusuyor? Eger öyleyse normal. Sütünüz fazla geliyor. Emzirdikten sonra dik sekilde muhakkak gazini çıkartın. Hemen yatirmayin .