Anne80 valla ben yorgandan ince,battaniyeden hafif kalınca bebek yorganı örtüyorum.gece ben üstümü örtmesem buz kesiyorum bazen üstüm açık kalıyor soğuğa uyanıyorum.ki evim sıcak olmasına rağmen.1 yaşında şuan.uyku tulumu almadım ben.bebeğim nasıl yatıyorsa öyle kalkıyor.gece kıvranma,sağa sola dönme üst açma gibi şeyleri olmadı çünkü.