Bonnusimo bebekten bebeğe ,kalıptan kalıba değişiyor .oğlum 12 ay 6 günlük .evde iki çift 21 numara ayakkabı var.biri tam oluyor ,biri biraz bol geliyor.ama 1 yaş için 20-21 canım.9 ayda olsa olsa 20 olur.yani benim beneğim 19 numarayı 7 aylıkken giyiyordu.o nedenle bebek ayağından ayağına bile fark ediyor.bizim etli biraz ayağı .