Kızım 39+2 de 2470gr doğdu.. Şuanda 22 günlük.. İlk 3 gün sütüm gelmedi, Mama takviyesi yapıyoruz, dr kalorisi yüksek diye bu mamayı almayı önerdi, kilo alımı yavaş gidiyor.. Emziriyorumda aynı zamanda, bu mamayı kullananlar var mı? Memnun musunuz? Gaz sancısı yapıyor sanki kızımda, ıkınıyor kırmızı oluyor suratı acaba mamadan mı kaynaklı? Günde 3 defa 30ml veriyorum mamayı.