Nida1404 Benimki de aynı 😔 Saat kurmuş gibi her gün 6 da uyanır dakika geçirmez. Ama bir süredir hep 4 de mıkırdamaya başlıyor. 5-5 buçuk gibi de açıyor gözlerini şarkı falan söylüyor artık o derece uyanıyor bu sabahki gibi 😣 5 aylık oldu bugün oğlum. Ben kesinlikle 6ya kadar yatağından kaldırmıyorum, uyutmaya çalışıyorum. Işıkları 6da açıyorum. Biraz işe yaradı bir süre kesti 5 de kalkmayı. Arada yine yapıyor. Bugünse başarılı oldum uyudu ve tam 6:45 de kalktı 🤣 çok mutluyum 45 dk fazla uyudum diye