Nihal_89 doğru demiş doktorunuz. Bir çok gaz damlasını aynı anda kullandım ben.Hangisini damlatacağımı şaşırıyordum. Hiç bir fayda etmedi. Doktor değiştirip durdum hatta. Gazı ve reflüsüne bir çare için. En son doktorumuz;biz gaz damlalarını aileleri rahatlatmak için veriyoruz değilse hiç biri bir işe yaramıyor,dedi. Araştırmalara göre biogaia bile kolik ağrılarını gidermede sadece %50 başarılıymış. Biz o an kestik ve baktım hakikaten hiçbir fark yok.kullansak da aynı, kullanmasak da