Bu sabah 4.ay aşılarımız yapıldı rotavirüs ve karma. Ateşi 37,5 koltuk alti 38 dereceydi dr ile gorustum calpol ver dedi. Buraya kadar tamamız uzerini incelt dedi. İnce bir pijama penye tshirt var uzerinde. Odada herhangi bir ısıtıcı yok elleri buz gibi tek cubuk sobamı yaksam eldivenmi taksam ilk defa basima geliyor tedirginim🥺 bu arada burası adana öyle zemheri soguk
yok bu aksam