Anneebrukice Merhabalar 7 gün önce sezeryan oldum ama ayaklarim ve bacaklarım davul gibi ne zamana kadar sürüyor bu şişlikler yaşayan anneler yanitlarsaniz sevinirim 🤗
Sb123sb Anneebrukice benimde 10 gün oldu ama hiç öyle şikayetim olmadı, ameliyata girerken diz üstüne kadar olan bi varis çorabı giydirdiler ondan sanırım sizde giydiniz mi
_ADA_ Anneebrukice koltukta otururken ayaklarınızın altına sandalye koyun. Ayaklarınız poponuzun hizasından biraz yüksekte kalsın. On güne gider.
Aselimmm47 Anneebrukice benim hastanede bileğime kadar sargı lastiği sarmışlardı onu hastahane de çıkardım ve 2 güne indi şişlikler
dnyerdm Aynısı bende de oldu canm iki hafta sürdü anestezi etkisi felan olabilir demişlerdi bol su iç ve yürü birde ayağını salindirarak oturma uzat, ben salindirdigim zaman daha çok şişiyodu
Minik__koalam Anneebrukice benimde ayaklarım şişti dev ayak gibiydim.doktor kan sulandırıcı iğne vermisti bana ondan sonra ayaklarım düzeldi. .
uykucukoala Anneebrukice bende hiç öyle bi sorun olmadı hatta ilk kez duyuyorum ödem mi tuttunuz acaba
KubosM Anneebrukice Benim 1 haftada geçmişti canım. Hamilelikte hiç şişliği yoktu doğumdan sonra balon gibi şişmiştim anestezinin etkisi olabiliyormuş 😊
Anneebrukice KubosM evet benimde yoktu hamilelikte şaşkınım bende doktor normal dedi ama ne zaman geçeceğini sormamisim 🙂
Pamuguum Anneebrukice birincide olmadi ikincide oldu .doguma girerken 73kiloydum dogumdan ciktim 75 😁 odemlerim bir hafta on günde gitti . 66 ya düştüm. Bir hafta gecmis zaten odemlerin gitmesine az kalmis yürümeye çalışın hareket rahatlatıyor
Nihal_89 Anneebrukice 15 20 gün sonra geçti benim de .. ayağımın üzeri bıngıl bıngıl olurdu şişerdi sanki içinde su varmış gibi sallanırdı berbattı … geçiyor ama hareket şart evin içinde sürekli yürürdüm ve birde su .. bol bol su için
Minika54 Anneebrukice evet ya benim de oyle kötü olmustu ki anlatamam gitim doktora bana kan pihtilasma iğnesi verdi boyle sen kendin karnina batırıp yapiyirsun ve ben bi tanr yaptim ilk ve söndü😁 oyle boyle valla geçti ama bi kac güne geçti tam hatırlamıyorum uturmayin fazla düş alin Insalah geçer biran unce😍