Merhaba kizalr 21 yaşındayım 1.5 yaşında kızım var kaynanmla kayinbabam ve kaynım la yaşıyorum 3 yıllık evliyim ve birlikte yasiyirz ben ayrılmak istiyorm kendi evime cikiym eşim de birlikte çalışıp bir ev alana kadar kalmamızı soyuluyor kayinbabam da sürekli kira kolay mı saniyorsunz diye baskı yapıyor bazen iki üç yıl daha idare ediyiyim diyorum ev alana kadar ama piskolojim bozuldu sanki hep birlikte yasiyacakmisiz gibi geliyor napcam bilemiyorum çok zor durumdayım bana bir akıl verin 😞