Bugün başladığım bu zorlu süreçte akşam olmadan tökezledim bile.. bir saat uyuyup uyandıktan sonra çılgınlar gibi süt istedi. Sağa sola ağlayarak koşturdu krizlere girdi. 17 aylık oldu. neredeyse hiç yemek yemediği için kesmek istedim annem de acele ettiğimi düşünüp ısrarla süt vermemi istedi. Siz ne zaman kestiniz ve hangi yöntemleri denediniz. Şuan sizden gelecek her tavsiyeye ihtiyacım var.