Mom064 çocukların bu dönemde boylarının uzunluğu yada kısalığı ilerisi için bir önemi yok ki zaten Cok iyi boyu kilosu :) persentil tablosuna bakınca anlıyorsunuz :) benim eşim 192 cm ama ergenliğe kadar sınıfın en kısasıymış mesela . Herşey ergenlik döneminde belli oluyor :) doktor halt yemiş kendi eşimde doktor kimseye boyu kısa belli kısa olcak demiyor . Nasıl kanser hastasına 3 ay ömrün kaldı demek gibi saçma geliyor bana :)