Prensannemm Hanımlar 3 aylık bebeğim var 40′m çıktı adet oldum ama çok değil leke şeklinde ondan sonra da olamadım geçilebilir mi böyle korunuyoruz hamilelik değildir demi korunuyoruz yani eminim
Beyzasmom Prensannemm vücut eski düzenine alışıncaya kadar düzensizlik normalmiş korkmayın bisey yoktur inşallah ☺
SedaMeyra Prensannemm adet duzebsizligi olur. Kizim 7 aylikken ilk regl olmaya basladim 1.5 yasindaykrn 34 gun geciktim. Oluyo yani oyle syler
1234dogus Prensannemm kuzum hic sknti yapma bn 40 çıktıktan sonra oldum ikinci adeditimi 1 ay sonra oldum bebek emziryorsaniz cok norml bir yıla kadar yeterki strses yapma