Selamun aleykum arkadaslar bilen basina gelin varsa lutfen icimi rahatlatsin 15 aylik kizim bundan birbucuk ay once bikac kez ayaklarını bastiginda geriyodu ve agliyodu takipledim gecti . Bugün kanepeden inerken aglamaya basladi sag ayagini gerdirdi bn inerkn acittogini dusundum. Kucagima aldim baktim bi sikinti yok biraz once mutfaktaykn kayinimla kizim yanima geldi kayinim kizimi yere birakti yurumesi icin gel amcacigim dedi kizim yerden kalkti yine sag ayagini gerdi ve aglamaya basladi. Soydum heryerine baktim bisey yok kafayi yiycem hastaneye gitmeye korkuyorum lutfen bilen varsa biseyler soylesin