Sadekahvem sabah 8-10 arası oynayarak kahvaltı yapıyor. 12 de mama içip yatıyor. İkide uyanınca meyve yiyor akşam beşte genelde evde ne piştitse onu yiyor. Akşam sekizde mamasını içip yatıyor ertesi sabah sekize kadar beslenme olmadan uyuyor. Düzenimlz bu şekilde. 😊
kahvaltılarda yumuşta haşlaması zeytin peynir domates salatalık olarak kahvaltı tabağı yapıyorum genelde. Veya kavurmalar(biber,patlıcan,ıspanak,fasulye vs) köfte tost gibi…
akşam yemeklerindede pilav sebze yemeği çorba olarak veriyorum. Harici kendş yemek istediği birşey olursada eline veriyorum döke saça yiyor