Bnuacll bebeğim mama yiyor şuan 2 ay 10 günlük ama çok gazı oluyor biogaia damla kullanıyorum onun haricinde doğal olarak önericeğiniz bişeyler var mı lütfen yardımcı olun 😔😔
Selimustafa Bnuacll canım çörekotu kaynatıp ver ben iki bebeğimde de doktor önerisi ile verdim hiçbir zararı yok çok fayda etti. İstersen ayrıntılı tarifi veririm
elmalikurabiye Bnuacll tane kimyon rezene corek otu ile cay demlerdim. Hem kendim icerdim hemde 10cc kadar kizima verirdim. Kiraz cekirdegi kemerinin cok ekmegini yedim. Bagirsaklarina masaj yapmakta cok ise yariyor. Ayaklarini sicak tutmaya ozen gosterin lutfen 🌸
Cherryblossom Bnuacll bebeginize hicbisi vermeyin siz icin kimyonlu su. Kiraz cekirdegi iyi geldi benim bebegime ayagını karnını sıcak tutun
Daphnemom Biogaia sab simplex ya da zinco birlikte kullanırsanız etkili oluyor. Günde 5 damla biogaia sabah öğle akşam 8er damla zinco kullanıyoruz faydasını gördük
Ecrinsena Daphnemom zinco da üstünde sabah akşam 5 damla yazıyor ya ben öyle veriyordum size bu şekilde vermenizi doktor mu söyledi ona göre bende arttırayım
bburcu Sürekli gaz masajı yapın. Bacaklarını karnına doğru ittirin. Karnına sağdan sola dairesel olarak masaj yapın. Eşim hep yapıyordu kızıma her masajda abartmıyorum 15 kere gaz çıkardığı olurdu 🤦🏼♀️
Selimustafa ZeynebinAnnesi55 iki fincanlik suda bir tatlı kaşığı çörek otunu rengi çıkana kadar kaynatın ılıyınca 8 10 çay kaşığı günlük verilecek hergun taze yapılmalı. Eğer fayda etmezse içine biraz kimyon konulabilir
Daphnemom Ecrinsena sab sabah öğle akşam 15er damla veriyoduk doktor söylemişti, zinco için de eczacımız 8er dedi