Blknss12 Hanımlar merhaba az önce oğlumun uyku öncesi altını değiştiriyordum ve pipisini ucunun kizardigini fark ettim. Şişlik yok ama ucu öyle sadece. Bu niye olur? Başına gelen oldu mu? Acil bir durumsa hemen yarın doktora götüreyim
Yusuf20 Blknss12 bizimde oldu çatlak gibi kenarları zorlayınca oluyor kanama bile olur sudocrem kullandım geçti bizimki.ama doktora göstermeniz de fayda var
Mrymmhmt Blknss12 benim oğlumda 3 aylıkken öyle bi kızarıklıkla karşılaştım doktora götürdüm idrar tahlili verdik ve idrar yolu enfeksiyonu dedi sizinde huysuzluk boş yere ağlama şikayetiniz varsa hemen götürün geç kalınmaması gereken bi durum
Omurkusunannesi Bizimde öyleydi dr krem verdi ve işk fırsatta sünnet ettirin böyşe şeyler yaşamazsınız dedi bi dr götürn isterseniz çok geçmiş olsun
Omurkusunannesi Blknss12 idrar kültürü ve tahlili aldı çok şükğr temiz çıktı onlar sünnete bağladı yaptırın dedi
Blknss12 Yusuf20 ben normalde de pişik kremi olarak sudocrem kullanıyorum ama hiç pipisine sürmedim şimdiye kadar hep poposuna sürüyordum 🤔
Blknss12 Mrymmhmt hayır bu tarz bı şikayetimiz şimdilik yok yani her zamanki gibiydi oğlum bugunu duşünüyorum mesela. Ama yarın sabah tekrar bakacağım eğer hala.kirmizi ise doktora götüreceğim
Yusuf20 Blknss12 doktora söyledik bu durumu birşey dememişti.pipisinde şişlik kızarıklık varsa ciddi birşey olabilir.
Blknss12 Omurkusunannesi bu sabah götürdüm bize de hafif darlık var dedi sünnet ettirebilirsiniz dedi ama aciliyeti yok dedi. Sünnet ettireceğiz😳
Omurkusunannesi Blknss12 ettirin bencede küçükken yaptırmak bebek içinde iyi hatırlamıyor çabuk kaynıyor hemencecik geçiyo