Keremcanannesi Kızlar 4ay 14 günlük oglum atak takvimine göre atak bugun bitti. Oglum bu 3 4 gündür kimin yüzünu görse çığlık kıyamet katilarak ağlıyo insan icine giremez oldum. Neden böyle oluyo geçermi ne zaman düzelir.😒
drn5410 Keremcanannesi geçiyor canım tam o zamanda bizimde öyleydi resmen insan içine çıkamadım annemler geldi memleketten çığlık çığlığa ağladı o dönem bırak kucağa gitmeyi uzaktan yabancı görse nasıl ağlıyordu katıla katıla idi sonra geçti insanlar arasına gire gire çok şükür şimdi de yabancı yapar ama daha iyiyiz elhamdülillah 😍 7 aylığız bu arada
Yerfistigininannesi Keremcanannesi bır buçuk ata kadar düzelir ah ah eltimler her geldiğinde bizim kız krize giriyodh onlar yemek yiyorlar topluyolardi ben sakinleştirmek için bı o yana bi bu yana dönüp duruyodum kaynım gelince onu görüp sürekli agliyody adam hiç sevemiyodu sonra geçti ama insani çok yoruyo
busramerve Keremcanannesi artık yüzleri ayırt ediyor tanımadığı yüzlere ağlayarak tepki veriyor. Biz çok gülüyorduk o hallerine😂 bir süre sonra alışacak farklı yüzlere.
Yagmursonrasitoprakkokusu Keremcanannesi ay benim oğlum da 4 ay 5 günlük o da şu an aynı böyle. Yeni başladı bu huyumuz da ama sanırım normalmiş. Bu aydan sonra yabancılara karşı tepki gösterme şekilleri bu oluyormuş sanırım 😂
Keremcanannesi drn5410 yaa çok tesekkür ederim. Oglumda ayni görümcem geldi. Herkesi yemege davet ettim sözde herseyi onlar hazirladi. Ben odadan cikamadim. Ne zaman biter acaba😍
Keremcanannesi Hibou evet ya sadece ben babasi bide annemlere yapmiyo sürekli göruntulu ariyo babamlar ondan olabilir heralde
Hibou Keremcanannesi 5 buçukta geçmişti heralde bizim şuan 9 aylık çok çok cana yakın önüne gelene gülüyor sırıtıyor gıcık 😅
drn5410 Keremcanannesi yok yok hiç o taraflara girme TV daha tehlikeli bırak yabancı yapsın ekrana maruz kalmasından iyidir.. Ben bu ara biraz insan içine girdim daha da alıştı o dönem hiç insan görmedi bizim o yüzden uzun sürdü o süreç belki sen insan içine çıkarsan daha çabuk geçer😅
Keremcanannesi drn5410 bende cikariyorum disari biraz sakinleşiyo tv degilde genelde bebek şarkilari aciyorum sakinlessin diye
drn5410 Keremcanannesi aynen bende öyle yapıyorum 🤭 ya bir şeyler dinliyoruz yada hava güzelse dışarı 😅
Elifimherseyim Keremcanannesi düzelir yabancılık cekıyordur siz ornegın kim gelirse gelsn sıze veya sız bır yere gidince once kendı kucagınıza alın hemen bırısıne vermeyın biraz incelesin etrafi cici felan diyin siz yanında olun ilk zamanlar sonra zamanla alısacak ama siz hemen bırakmayın sızın yanınızda oldugu farkına varınca guvende hissedince alısacak yavas yavas