İyi günler, 2 aylık oğlum var. Ne zaman uykuya dalsa 10 15 dk ye uyanıyor. Gece uykuları çok kısa. Gazı yok, karnı tok, altı temiz, bir rahatsızlığı da yok. Neden böyle yapıyor olabilir, nasıl düzene sokabilirim, yorgunluktan ayakta duracak halim kalmadı.