Defnem20 Kızlar bugün eşimle test yaptırdik benim iki gündür bacak ağrım.bel ağrım var eşimde bir şey yok ama onun ki pozitif benim ki negatif çıktı nasıl oluyor bu
Dorukmustafa Defnem20 ben daha ağır geçirdiğim halde sizin gibi negatif çıktım, eşim pozitifti. Negatif sonuçlar yanlış çıkabiliyor. Yeniden yaptırın imkanınız var ise.
AylinAlaz Defnem20 çok geçmiş olsun öncelikle. Benim eşimde eve hastalığı getirdi 2 gün hasta oldu o negatif ben pozitiftim. Evden dışarı cıkmıyorduk oglum daha küçük diye 😂 olabiliyor yani
Dorukmustafa Defnem20 ben yeniden yaptıramadım ama koku alamadım ağrılarım kemiklerimin sızlaması halsizlik hepsini çokça yaşadım canım allah şifa versin geçmiş olsun
Defnem20 Dorukmustafa ya hani belirti gösteriyorum ama negatif ilerlemesinden korkuyorum negatif olunca ilaç vermiyorlar çünkü