haticed_ Merhaba anneler, oğlum 15 aylık. 1-1,5 aydır inek sütüne alıştırdım. Çocuğumu da doktora götürmüyorum mecbur kalmadıkça soramadım o yüzden. İnek sütü ile ilgili doktoruna danışan ayrıntılı bilgisi olan var mı?
Ikrazumra19 haticed_ benim gittigim 2 doktorumda inek sutunu 2 yastan once inermiyor gunluk 1 bardak olabilir dedi ama ben hala vermiyorum 32 aylik suan faydasi oldugunu dusunmuyorum onun yerine bolca ayran kefir tuketiyoruz
Mommyy70 haticed_ izmircocukdoktoru inek sütünün buzagisindan başka kimseye faydasının olmadığını söylüyor
GoGirl haticed_ 14 aylik bende vermiyorum doktor 12 aydan snr verebilirsin dedi ama ayran kefir kaşar bunlar daha iyi.inek sutuyle ilgili artik cok olumlu konusmuyorlr ilk oglumda verdim ama simdi hemen veremedim
haticed_ Tortilla_ Ikrazumra19 Mommyy70 GoGirl Mervenur48 Teşekkür ederim arkadaşlar, benim kafamı da bu durum kurcalıyordu. Süte ara vermekte fayda var sanırım.
Mervenur48 Bodrum acibadem sinem hanim 2 yas oncesi asla onermiyor.her canlinin sutu kendi bebegine yararmis.inegin buzagiya.kecinin oglaga vs.bol bol kefir iciyor peynir yogurt yiyor.ben 9 aylikken emmeyi birakmisim hep inek sutu icmisim.ilkokuldan beri demir surubu iciyorum.inek sutune bagliyorum