20 senad lazer yaptırmış biri olarak söylüyorum kesinlikle lazere gidin.tabi tüyleriniz siyah ve kalınsa.dier türlü bir faydası olmuyor.bacaklarımda karnında sırtımda bitti. Yüzüm için de philips lumea aldım onunda çok faydasını gördüm.öncesinde kısalar falan diyorlardı ben hiç kısaltmadan gidiyordum. Belki ondan faydasını gördüm bilemiyorum