Kizlar bn çocuk olduğu için bacaklarımı permatikle almıştım bikere bgnde işte tüy dökücü kremle aldm da bacaklarımda yine minik minik tüyler var içinde yani çirkin bı goruntu var bacaklarım böyle küçük küçük tomurcuk mu denir ne denir öyle bsy şimdi bn bunu ne yapsam geçirim bana bi fikir verin bide iyi bir ağda önerisi istiyorm
Ve bacaklarınızın güzel pürüzsüz olmasi için ne yapiyosunz
En sonda siyah nokta için ne yapiyosunz burun bantlarından başka teşekkürler 😊