Merhaba 🌼 bebeğim 16 aylık bugün hava alsın diye anneannesine köye götürdüm orada da çocuklar oynuyormuş anneleri falan yanında hepsi de tanıdık insanlar kızım hiç yabancılık çekmedi çocuklarla oynadı kendince, herkesin kucağına gitti öpücük attı birde kucağına gidince bana bay bay yapıyor tam bir pollayanna gibiydi. Bu dönemlerde yabancılık çekmiyor mu bebeler merak ettim doğrusu sizde durumlar nasıl ☺️