Erbar11 alması gereken kiloyu alıyorsa yeterlidir die düşünüyorum üzmeyin kendinizi. Benim bebeğimin kilo alımı azdı. 1hafta öncesine kadar mama+meme geldik ama 1haftadir mamayı istemiyo sadece beni emmek istiyo. Doymayinca memede ağlıyordu,iki gündür doyuyor şükür