ArdeninAnnesi Merhabalar.. 3 ay 22 günlüğüz oğluşumla anne sütüne ek mama veriorum aptamil cok gaz ve kabızlık yaptığı için bıraktım. Hipp combiotic önerdiler aldim kullanmaya başladık memnun kaldim daha sonra hipp organiği gördüm bana aldığım yer sadece kutu farki var ikiside ayni dediler. Hipp combiotic ile hipp organik arasinda fark varmi..?
EymenAsaf ArdeninAnnesi bizede aptamil gaz yaptı. 2 doktor önerisiyle similac kullanıyorum çokta memnunum. Gaz sıkıntımız asla olmadı. Diğer mamalarla ilgili bilgim yok malesef 😢
SukranUras ArdeninAnnesi combiotik olan gaz oluşumu engelliyo. Kutu olan düz mama işte. Biz de combiotik kullanıyoruz çok memnunuz. Kesinlikle teneke olanı alın 🌸