_elmaliturtam alttan muayne ettiginde cok rahat yaparsın demisti onun gazına geldik herkes usg de az cıkar 3800 degildir diyip duruyordu 3kilodur o diyorlardi gobegim top gibiydi bi doğdu o kilosu az cıkicak diyenler bi baktım sesi cıkmadı daha insanlar gobegi buyuk olunca bebekde kilolu olucak diye bi algı var 😁 doktorum bile sacmalama bebek iri duruyor kilolu diyordu🤷♀️gerçekten eski kadınlara helal olsun eline su dökemeyiz ben 5 saat sancı da dayanamiyorum diye bagiriyordum eskiden nasıl doguruyorlarmş 🥰😁