Lidyammm emmiyorsa eger suan bisey anlamaz diye dusunuyorum ben 2buvuk aylikti bi geceligine anneme birakmistim sutumu sagip boberon reddi yasadigimz icin zor vermisti annem biberonu biraz biberon biraz kasikla falan beslemisti o acidan cok zorlandik bitek onun disinda kusme gibi bisey soz konusu olmaz o tarz konularda hic korkmayin daha kucuk 6aydan sonra terkedilme korkusu basliyor bebeklerde o aylarda birakin sehir disini salondan mutfaga giderken bile ayrilik korkusu yasiyorlar ama oyle kusluk falan olmuyor sizi gordugu anda baslar gulmeye suanda daha kucuksunuz kisa sureli bisey olcagi icin bisey olmaz dondugunuzde bol bol vakit gecirin bide birakacaginiz kisiye aliskin olmasi onemli kimi bebek yabancida cok huysuzlanir ama tanidigi bildigi kisideyse rahat eder siz onun kusup kusmivegni hic dert etmeyin siz cok ozliceksiniz onu dert edin 😊 ben 1 gece ayri gecirdim gosume uyku girmedi sanki bi organini kesip atmislar gibi eksik hissediyor insan ama mecburiyet olmasa zaten birakip gitmezsiniz