momyshark1 Kızlar yeni farkettim bezden dolayımı, alerjimi başka birseymi anlayamadım bi bakarmisiniz
gozde__ momyshark1 evde varsa sudocrem sur canım ya da herhangi bir pişik kremi sabaha geçmezse doktora da yazarsın
momyshark1 Svcnvebebegi sadece bezin bitişinde çok.hareketli bez degistirtmiyo bez surtuyo olabilirmi acaba
hunilimomm momyshark1 alttaki kızarıklık bezden canım benim kızımda da olmustu bezi değiştirdik geçti
momyshark1 hunilimomm ikiside aynı yer aslında biri flaşlı biri normal sadece bezin bittiği yerde var
Svcnvebebegi momyshark1 evet canım olabilir. Kızım alerjik bir bebek o yüzden anlıyorum. Zaten bende yanlisikla bir yere falan surttugum zaman bacağımı böyle oluyor sonra. Krem falan sur geçer inşallah ❤🌸
hunilimomm momyshark1 benim kızım da aynı sırtında bezin değdiği yerler öyleydi Canbebe kullanıyordum molfix e geçtik kalmadı kaç aylık bebeğiniz