Arkadaşlar öncelikle kaç doktora gittiysem çoğu çocuk kakasını yapmaya korkuyor diyor. Oğlum 2 yaşında ve 3-4 aydır devam eden sorunumuz bir süri ilaç, lavman denemediğimz birşey kalmadı hala daha kakasını yapmamak için direniyor. Aranızda varmı böyle sorunla karşılaşan, karşılaştıysanız nasıl bir yol izlediniz. Şimdiden teşekkür ederim ❤️