Ozdmrkbraa busrasevim33 oğlum iki aylıkken oldu şu an 2 ay 23 günlük yani tam iki aylık bile değildi olduğunda
busrasevim33 busrasevim33 hergün ağlıyo her akşam huzursuzluk uyku hiç yok kolik dedi doktor ama çıkarıyor gazını idrarında kan gördüm sabah koku da var ondan mı acaba kızım vae bu arada
glbgci busrasevim33 idrarında azalma ve bezinde turuncu leke vardı. 2 gece hastanede yattık damardan antibiyotik aldı sonrasında da evde 7gün antibiyotik kullandık geçti çok şükür
Ozdmrkbraa busrasevim33 yoktu tahlilde enfeksiyon kültürde üreme çıktı neyse doktor yatış yapalım dediği gün pipisinden kan değmişti bezine