Sema9393 Prematüre bebeğim var tahlil sonuçları hep yüksek daha bugün yaptırdım ve pazartesi doktora göstericem anlayan var mi bi bakabilirmisini [url=https://hizliresim.com/SMK7CS][img]https://i.hizliresim.com/SMK7CS.jpg[/img][/url]
esmerayes Sema9393 sadece enfeksiyon degeri sinirin 1 tık uzeeinde hafid bi enfeksiyon geciriyo olabilir yada kan vermeden once kustuysa bile o degee yuksek cikar zaten onun disinda bi problem yok butun degerleri normal canim endiselenme 😊