Ercisss Tansiyonum 13 8 kalp çarpıntımda var doğumdan beri şuan ateşim de çıktı yarım saattir 37 7 değısmiyo. Sezeryan dogum yaptim dikislerimde bi sikinti yok akinti yanma vs yok normalmi acaba
Zekimurendebizigorecekmi Ercisss tansiyonunuz normal nabzınız kaç bilmiyorum ama ateşiniz de üst sınıra yakın .. ılık bi duş alıp parol alın ve bol bol da su .. hala çarpıntınız devam ederse belki acile gidebilirsiniz
hunilimomm Ercisss benim de yüksek tansiyonum var hamur kızartma vs yedigim zaman çıkıyor gebelikten kaldi benim de gebe ilken 16/10 felan oluyordu sakinleşmeye çalışın ayaklarınızı uzatın yada dışarda bi hava alın anı hareket yapmayın hala yukseliyirsa acile gidin