Umutluuu kckkz- benim kızımın göz kapağında kırmızı leke var. Benim doktorum da geçer dedi ama 2 aylık olduk geçmedi.
pikacuu kckkz- Oğlumun sırtında dünya haritası gibi doğum lekesi var. İlk zamanlar çok üzülmüştüm hala öyle de alıştım artık. İnşallah büyüdüğünde o da nefret etmez
Bulutluhava kckkz- ensesindeki geçmeyebilir diye düşünüyorum. Bende ve benim babamdada var ensedeki lekeden. Ama alındaki geçer büyük ihtimal. Geçmesede önemli değil Allah sağlık versin 🙏🏻
Hsrtgndz kckkz- benim bebeğimin elinin üstünde var doğduğundan beri ayni6aylik olacak duruyor geçmez diye biliyorum ama. Belki sizdeki farklı biseydir
Btl-89 kckkz- canım benim bebeğimizde gözünün üstünde kırmızı leke var geçmedi ama büyümüyorda gerçi 3 aylık ama.
kckkz- Btl-89 1 yaşına doğru geçer Dr sizin ki de geçer inşallah :) beklemekten baska çare yok sanırım:))