Kızlar ikinci kez sezeryan oldum göbeğim epey var bebeğim 1 buçuk aylık nasıl gidecek bu fazla kilolar aynaya bakınca vucüdum beni rahatsız ediyor göbeğim sanki yeni hamileymişim gibi duruyor utanıyorum emziriyorum şu anda bebeğimi emzirirken neler yapabilirim bu kilolardan kurtulmak için