10 aylık kızım var normalde çok hareketli bir çocuk emekliyor tutunup kalkıyor sıralıyor oturup kalkıyor hiç yerinde durmaz. Ne olduysa birden bire emeklememeye başladı. Emekleme pozisyonu alınca ağlamaya başlıyor. Otururken emekleme pozisyonuna geçmiyor. Doktora götürdük idrar yolu enfeksiyonu çıktı o ayağını kastırabilirmiş. Bu durumu yaşayan oldu mu ?