Arzu_78_78 canım bebekten bebeğe değişiyor ya. Ben kızıma ne yaptıysam tutturamadım. Sütümle ıslatıp verdim olmadı uyurken verdim yüzüstü verdim olmadı, ilk üç ay bizim serçe parmağımızı emdi, sonrada kendi orta ve yüzük parmaklarınj birleştirip emdi.
oğlumada 2-3 günlükken aldım hrmrn ilk ağzına verdiğimizde tuttu. Şuan 1 haftalık emerken ağzından düşürüyor falan ama tutuyor yani