Kızlar 20 aylık oğlum var gece yatmadan sütünü içirip yatıyorum yani uyanmasada içirip yatıyorum uyansada içirip yatıyorum çünkü yatarken bişey yemiyo akşam bizimle yiyip yatıyor esas konuya gelicek olursak sizler gece beslenmesini kestiniz mi kesen varsa süreçi bana anlatabilir mi